اجاره ویلا در کردان2021-02-12T16:07:47+03:30
  • اجاره ویلا در کردان برای مهمانی

اجاره ویلا استخر دار در کردان

اجاره سالیانه ویلا در کردان

قیمت : 1/000/000 تومان

حداکثر ظرفیت : 4 نفر

تعداد اتاق خواب : دو خواب

شماره هماهنگی : 09300145131

اجاره ویلا در اغشت کردان

قیمت : 1/000/000

حداکثر ظرفیت : 6 نفر

تعداد اتاق خواب : دو خواب

شماره هماهنگی : 09300145131

اجاره ویلا در کردان

یک ویلای استخری در کردان (ejareh vila kordan) اجاره کنید و اوقات خوبی با کیفیت فراموش نشدنی در یکی از زیباترین روستاهای اطراف تهران داشته باشید که آخر هفته شما را فراموش نشدنی می کند.

یکی از روستاهای اطراف تهران که محبوبیت زیادی در بین خانواده ها و جوانان دارد روستای زیبای کردان است. کردان در قسمت غربی تهران و در استان البرز واقع شده است. یکی از نزدیک ترین تابستان ها و روستاهای اطراف تهران که بسیاری از خانواده ها و جوانان ترجیح می دهند تعطیلات آخر هفته خود را در این منطقه سپری کنند تا از هیاهوی تهران خلاص شوند.

اجاره ویلا در کردان کرج

اجاره ویلا در کردان کرج  با قیمت مناسب را می توانید با ما تجربه کنید در عین کیفیت بالا قیمت مناسب و ارزان می باشد در ضمن بدلیل بیماری کرونا ضد عفونی کاملا انجام می شود .

اجاره باغ ویلا در کردان

همانطور که می دانیم ، کردان دارای انواع اقامتگاه های مختلف از جمله ویلاهای استاندارد و لوکس ، دوبلکس ، استخر و غیره است به طوری که این روستا می تواند هر بودجه و سلیقه ای را برآورده کند. کردان تعداد بسیار محدودی از باغهای ویلائی را در اختیار دارد و این باغها علاوه بر پاسیوی بزرگ با باغی سرسبز و دلپذیر ، معمولاً دارای امکانات مطلوبی مانند استخرهای روباز ، سوئیت ها و کباب پزها هستند.

اگر شما هم قصد اجاره ویلا با باغ در کردان را دارید ، خوب است بدانید که در میان باغ های مختلف ویلا کرد ، ویلا بدون استخر ارزان ترین و در بین ویلا هایی که استخر دارند ، اگر به دنبال آن هستید یک ویلا باغی با استخر سرپوشیده در زمستان ، شما باید هزینه بیشتری برای اجاره روزانه بپردازید زیرا بیشتر باغ های ویلا در زمستان آب طبیعی دارند یا استخرها فاقد آب هستند ، اما با فرا رسیدن بهار و تابستان ، همه استخرها حاوی آب سرد هستند و در دوره های بین بهار و تابستان ، گردشگران باید هزینه بیشتری را برای اجاره روزانه ، باغ ویلا با استخر روباز پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که قیمت اجاره ویلا باغ کردان در روزهای هفته عادی در پایین ترین سطح خود قرار دارد و در آخر هفته ها در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش می یابد و در روزهای خاص مانند تعطیلات به حداکثر میزان خود می رسد.

اجاره ویلا در کردان استخر سرپوشیده

زندگی در کردان برای کسانی که ویلا خصوصی ندارند چطوری است؟ ویلا مجلل اقامت راحت در کردان را تضمین می کند. ویلاهای کردان معمولاً مجلل هستند و از همه امکانات رفاهی برخوردار هستند.

ویلاهای استخر دار در این منطقه بسیار محبوب هستند. حتی در زمستان حمام این ویلا ها با آب گرم تغذیه می شود و شما می توانید در هوای سرد لحظات بسیار خوشی را در استخرهای گرم این ویلا ها سپری کنید.

دریغ نکنید ، اکنون برنامه آخر هفته خود را خالی کنید ، با ما تماس بگیرید و پنجشنبه ها و جمعه ها را به دور از هیاهو و شلوغی سپری کنید.

اجاره ویلا کردان استخر آبگرم

ویلاهای استخری در کردان بسیار محبوب هستند زیرا استفاده از آنها در تابستان بسیار سرگرم کننده خواهد بود ، اما اگر در زمستان قصد اجاره ویلا با استخر را دارید ، می توانید ویلا استخر سرپوشیده اجاره کنید یا ویلای آبگرم در کردان را اجاره کنید. انتخاب کنید.

Cordan Villas که دارای استخر آبگرم ، استخر سرپوشیده یا استخر روباز است ، پیشنهاد ما انتخاب استخرهای روباز برای ورود به آبگرم از هوای سرد در هوای سرد زمستان است و وان های آبگرم دارای خواص درمانی هستند. لازم به ذکر است که حمام های آبگرم فقط در اواخر پاییز تا اواخر زمستان فعال هستند و قیمت های زمستانی ویلا های استخر بالاتر از ویلاهای معمولی است.

شما همیشه می توانید با کارشناسان  ما تماس بگیرید تا بهترین ویلاهای آبگرم در کردان را با بهترین قیمت و متناسب با تعداد افراد و بودجه برای ثبت یک تعطیلات زمستانی فراموش نشدنی انتخاب کنید ، اما این دسته از ویلاهای اردن را در نظر بگیرید . فصل زمستان زود هنگام رزرو می شود زیرا آنها متقاضیان زیادی دارند ، بنابراین بهتر است آنها را برای تعطیلات خود در اسرع وقت رزرو کنید.

اجاره ویلا در کردان برای مهمانی

کردان از بهترین مناطق اطراف تهران برای برگزاری اجتماعات و جشن های مختلف از جمله روز تولد است. توریست هایی که می خواهند تعداد زیادی مهمانی تولد داشته باشند برای صرفه اقتصادی بیشتر همیشه برای جشن تولد خود در کردان به اجاره پارک می روند اما نکاتی برای اجاره باغ در کردان وجود دارد که باید قبل از برگزاری مهمانی ها از آنها آگاه باشید.

همانطور که همه ما می دانیم ، اجاره باغ برای روز تولد بسیار مقرون به صرفه است ، اما توجه داشته باشید که تعداد ویلا های باغی که برای مهمانی ها اجاره داده می شود ، محدود است و پیشنهاد ما این است که یک هفته قبل از تاریخ سفر ، یک پارک را رزرو کنید. درباره ویلا مورد نظر از طریق کارشناسان آرسس. از یک طرف ، خوب است بدانید که باغ ویلا های اجاره ای برای ملاقات ظرفیت محدودی دارد و در صورت بیش از ظرفیت لازم ، باید هزینه جداگانه ای برای هر شخص اضافی پرداخت شود.

از دیگر مواردی که درباره اجاره باغ برای تولد و مهمانی باید بدانید این است که بسته به موقعیت و شرایط پارک زمان مهمانی متفاوت است و شما باید باغ ویلا خود را بر اساس زمان برگزاری انتخاب کنید. به عنوان مثال ، بعضی از باغ های ویلا فقط از ساعت 12 ظهر تا صبح می توانند جشن بگیرند ، در حالی که سایر باغ های ویلا می توانند از غروب آفتاب تا ساعت 12 ظهر جشن بگیرند و بعد از ساعت 12 ظهر باغ باید خالی شود.

اجاره باغ برای تولد در کردان

کردان از بهترین مناطق اطراف تهران برای برگزاری اجتماعات و جشن های مختلف از جمله روز تولد است. توریست هایی که می خواهند تعداد زیادی مهمانی تولد داشته باشند برای صرفه اقتصادی بیشتر همیشه برای جشن تولد خود در کردان به اجاره پارک می روند. اما نکاتی برای اجاره باغ  در کردان وجود دارد که باید قبل از برگزاری مهمانی ها از آنها آگاه باشید.

همانطور که همه ما می دانیم ، اجاره باغ برای روز تولد بسیار مقرون به صرفه است ، اما توجه داشته باشید که تعداد ویلا های باغی که برای مهمانی ها اجاره داده می شود ، محدود است و پیشنهاد ما این است که یک هفته قبل از تاریخ سفر ، یک پارک را رزرو کنید. درباره ویلا مورد نظر از طریق کارشناسان ما از طرف دیگر ، خوب است بدانید که باغ ویلا های اجاره ای برای جلسات از ظرفیت محدودی برخوردار است و در صورت بیش از ظرفیت مورد نیاز ، برای هر شخص اضافی باید هزینه جداگانه ای پرداخت شود.

از دیگر مواردی که درباره اجاره باغ برای تولد و مهمانی باید بدانید این است که بسته به موقعیت و شرایط پارک زمان مهمانی متفاوت است و شما باید باغ ویلا خود را بر اساس زمان برگزاری انتخاب کنید. به عنوان مثال ، بعضی از باغ های ویلا فقط از ساعت 12 ظهر تا صبح می توانند جشن بگیرند ، در حالی که سایر باغ های ویلا می توانند از غروب آفتاب تا ساعت 12 ظهر جشن بگیرند و بعد از ساعت 12 ظهر باغ باید خالی شود.

اجاره ویلا در کردان سالانه

شما می توانید ویلا مورد نظر خود را به صورت سالانه اجاره کنید.

اجاره ویلا در کردان لاکچری

برای اقامت در کردان ، تقریباً همه نوع ویلا برای اجاره موجود است. با توجه به سلیقه و بودجه گردشگران ، از سوئیت های ارزان تا ویلاهای لوکس در کردان وجود دارد ، اگرچه ویلاهای استخر دار در کردان بسیار محبوب هستند.

تعداد ویلاهای لوکس در کردان کم نیست. ویلاهای رومی جلویی و ویلا های نمای مدرن از جمله ویلاهای لوکس کردان هستند. همچنین ویلا های بسیار بزرگی با دو جداره در این روستا وجود دارد ، علاوه بر یک حیاط بزرگ و زیبا ، آنها دارای امکانات بی نظیری مانند استخرهای داخلی و خارجی ، سونا ، جکوزی ، بیلیارد ، میزهای هندبال ، غرفه و باربیکیو هستند. به طور کلی ، برای اجاره ویلا لوکس در کردان ، شما باید هزینه بسیار بیشتری نسبت به سایر ویلاها پرداخت کنید ، اما در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه ، ما همیشه با کمترین نرخ اجاره روزانه برای این ویلا ها روبرو هستیم.

پیشنهاد ما این است که با توجه به محبوبیت ویلا های لوکس کردان در بین مردم ، اگر شما نیز در روزهای اوج سفر توریستی قصد اجاره این نوع ویلاها را دارید ، حداقل یک هفته قبل آن را رزرو کنید.

اجاره ویلا در کردان یک شب یا اجاره ویلا در کردان یک روز

فرقی نمی کند هفته اول باشد ، اواسط هفته یا آخر هفته. همیشه گردشگران زیادی هستند که می خواهند یک روز به کردان سفر کنند و در یکی از ویلاهای منطقه اقامت کنند. اگر به دنبال اجاره ویلا برای یک روز در کردان هستید ، خوب است بدانید که سوئیت های ارزان قیمت در این منطقه وجود دارد ، چه ویلا های معمولی و چه ویلا های لوکس با امکانات منحصر به فرد مانند استخرهای داخلی یا روباز ، سالن بدن سازی ، هندبال ، بیلیارد ، و غیره.

معمولاً افرادی که به دنبال اجاره ویلا برای یک روز و شب در کردان هستند می خواهند برای جشن های مختلف از جمله روز تولد ویلا در این روستا رزرو کنند ، بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید ، پیشنهاد می کنیم با متخصصان لوکس ویلا مهمانی ترتیب دهید. برای رزرو بهترین ویلا مورد نظر خود به ما اطلاع دهید. لازم به ذکر است که اگر تعداد افراد برای برگزاری جشن ها بسیار زیاد باشد ، نرخ اجاره ویلا نیز افزایش می یابد.

اجاره ویلا ارزان کردان

به لطف تنوع گسترده ویلا در کردان ، هرکسی می تواند با هر بودجه و سلیقه ای ویلای لوکس و گران قیمت در کردان را اجاره کند و بهترین خاطرات سفر را داشته باشد. اما اگر به دنبال اجاره ویلا ارزان در کردان هستید ، خوب است بدانید که ویلاها و سوئیت های استاندارد به طور کلی از ارزانترین اقامتگاه های کردان هستند ، اگرچه ارزانترین ویلا و ویلا استخر وجود دارد.

برای اجاره ویلا ارزان در کردان این نکته را در نظر داشته باشید: در روزهای عادی هفته ، همه ویلا ها کمترین قیمت را دارند ، اما این آخر هفته ها مصادف با پنجشنبه و جمعه و همچنین در روزهای خاص مانند عید این قیمت افزایش می یابد. و تعطیلات در روزهای بعد ، اجاره کم ویلا به بالاترین حد خود می رسد. نکته دیگر اینکه قیمت ویلا با استخر به طور کلی بسیار بیشتر از قیمت ویلای معمولی است و در زمستان به دلیل اینکه استخرهای شنا دارای آبگرم هستند قیمت آنها افزایش می یابد اما ویلاهای معمولی یعنی قیمت اجاره روزانه پایین تر خواهد بود. در زمستان از تابستان است.

قیمت اجاره ویلا در کردان

در دهکده کردان اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که شامل سوئیت های ارزان قیمت ، ویلا های استاندارد ، استخرهای شنا ، استخرهای لوکس ، دوبلکس و … می باشد. برای اطلاع از قیمت اجاره ویلا در کردان ، خوب است بدانید که در بهار و تابستان ، ویلاهای استخر دارای بالاترین قیمت هستند زیرا در بین گردشگران بسیار محبوب هستند ، اما با آمدن پاییز و زمستان ، به دلیل سرما آب و هوا در منطقه ، کمتر کسی به ویلاهای استخر می رود ، اما به لطف جایگزینی آبگرم با آب منظم استخر ، گردشگرانی هستند که می خواهند در هوای سرد کردان  وارد استخر آبگرم شوند. لازم به ذکر است که در فصل زمستان و در میان حمام های آبگرم ، ویلاهای دارای استخر سرپوشیده از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

خوب است بدانید که قیمت اجاره ویلا در کوردان به طور کلی در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه کمترین است ، نرخ اجاره روزانه در روزهای آخر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه و در روزهای خاص مانند تعطیلات چند روزه افزایش می یابد. در اوج است.

سوالات متداول
چه چیزی یک قرارداد امضا شده را باطل می کند؟2021-12-17T16:06:18+03:30
در صورت اشتباه یا تقلب یکی از طرفین قراردادها باطل می شود . همچنین در صورتی که یکی از طرفین تحت فشار قراردادی را منعقد کرده باشد، ممکن است قراردادها باطل شوند. نوع دیگری از عقدی که می تواند باطل شود، عقد غیر وجدان است.
یک قرارداد به چه 3 چیز نیاز دارد؟2021-12-17T16:04:55+03:30
یک قرارداد به چه 3 چیز نیاز دارد
قراردادها از سه بخش اساسی تشکیل شده است – یک پیشنهاد، یک پذیرش و پرداخت .
پیمانکاری ساختمانی چگونه کار می کند؟2021-12-17T16:04:14+03:30
قرارداد قرارداد ساخت و ساز یک سند اصلی است که تاریخ را تعیین می کند و مشخص می کند که کدام یک از طرفین قرار است در فرآیند ساخت و ساز شرکت کنند . معمولاً قرارداد قرارداد بین مالک پروژه و پیمانکار (یا تامین کننده) ارائه دهنده خدمات درخواستی منعقد می شود.
قبل از امضای قرارداد پیمانکاری با یک سازنده چه نکاتی را باید بدانید؟2021-12-17T16:03:29+03:30
هر قراردادی را که پیمانکار به شما ارائه می دهد بررسی کنید – مطمئن شوید که واضح و کامل است. استخدام یک متخصص برای بررسی برنامه ها و مشخصات را در نظر بگیرید. نظر استخدام وکیل به بررسی و توضیح قرارداد به شما، و. مهمتر از همه، از مذاکره با پیمانکار نترسید.
چه چیزی باید در قرارداد پیمانکاری ساخت ویلا گنجانده شود؟2021-12-17T16:02:30+03:30
عناصر یک قرارداد ساخت و ساز
  • نام پیمانکار و اطلاعات تماس. …
  • نام صاحب خانه و اطلاعات تماس. …
  • اموال را از نظر حقوقی توصیف کنید. …
  • پیوست های قرارداد را فهرست کنید. …
  • هزینه. …
  • براورد هزینه صاحب خانه در به دست آوردن منابع مالی …
  • شرح کار و تاریخ اتمام. …
  • حق توقف پروژه و …
هزینه بازسازی و پیمانکاری ساختمان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟2021-12-17T15:59:46+03:30

اگر مایل به دریافت خدمات نوسازی با استفاده از خدمات پیمانکاران ساختمان هستید، برای تعیین قیمت دقیق بازسازی 1400 ساختمان با کارشناسان گروه معماری آرسس صحبت کنید. البته  هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. که در مشاوره با ما کاملا توضیح داده می شود.

تهیه مصالح در پیمانکاری ساخت بر عهده کیست؟2021-12-17T15:57:57+03:30

برای ساخت ویلا، تهیه مصالح قرارداد بر عهده پیمانکار می باشد. اما هزینه ها توسط کارآفرین پرداخت می شود. بهتر است دو طرف قرارداد برای خرید مصالح و هزینه ها مذاکره کنند تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

مدت قرارداد پیمانکاری چگونه محاسبه می شود؟2021-12-17T15:57:11+03:30

زمان بندی پروژه پیمانکاری در هر زمینه ای به اندازه و نوع پروژه بستگی دارد. قرارداد ساخت ساختمان و ویلا با قرارداد تمدید یا قرارداد استخر و محوطه سازی متفاوت است. جزئیات هر پروژه مدت زمان قرارداد را مشخص می کند. اگر هر دو طرف قرارداد با یکدیگر صحبت کنند، این جزئیات به راحتی مشخص می شود.

آیا برای بازسازی ویلا می توان از پیمانکار کمک گرفت؟2021-12-17T15:56:09+03:30

برای بازسازی ویلا نیز خدمات پیمانکاری ارائه می شود. قبل از هر اقدامی بهتر است با مشاوران گروه معماری آرسس مشورت کنید تا برای بازدید از ویلا قدیمی و قرارداد بازسازی برنامه ریزی کنید. تا بهترین راهکار با کمترین هزینه برای شما پیشنهاد شود.

مزایای خدمات مشاوره پیمانکاری آرسس چیست؟2021-12-17T15:54:37+03:30

در صورت استفاده از خدمات مشاوره ای گروه معماری آرسس  برای استفاده از خدمات پیمانکاری و پیمانکاری، مزایای بسیاری دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، شما می توانید به طور مطلوب در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. از طرفی پروژه شما سریعتر اجرا می شود. دریافت مشاوره به شما کمک می کند تا از تمام جزئیات خدمات و قرارداد مطلع شوید.

قرارداد پیمانکاری درصدی چه نوع قراردادی است؟2021-12-17T15:53:07+03:30

در قرارداد درصدی در متن قرارداد آمده است که سازنده یا پیمانکار با هزینه یک درصد پروژه را انجام می دهد. البته قراردادهای درصدی دارای جزئیات زیادی هستند. برای اطلاعات بیشتر با ما (گروه معماری آرسس)صحبت کنید.

آیا می توانیم در هر شرایطی، یک قرارداد پیمانکاری را فسخ کنیم؟2021-12-17T15:51:26+03:30

به طور کلی قراردادهای کار به دو دسته تقسیم می شوند. شما نمی توانید خودسرانه قرارداد را فسخ کنید، مگر اینکه مفاد یا مواردی در قرارداد نوشته شده باشد و در صورت عدم تمکین طرفین، معامله قابل فسخ است. دسته دوم قراردادها این است که هر زمان که بخواهید می توانید قرارداد را فسخ کنید. بهتر است با اولین مشاور حقوقی محلی خود در این مورد صحبت کنید.

انواع قرارداد پیمانکاری شامل چیست؟2021-12-17T15:49:54+03:30

قراردادهای نامحدود – قراردادهای اندازه گیری – قراردادهای پرداخت – قراردادهای مدیریت پروژه – قراردادهای طراحی و ساخت – قراردادهای ساخت و توسعه – قراردادهای مهندسی، تامین قطعات، تجهیزات و مصالح – قراردادهای نوسازی و بازسازی

قرارداد پیمانکاری چیست؟2021-12-17T15:48:59+03:30

این قرارداد یک قرارداد رسمی است که بین کارفرما و پیمانکار برای تکمیل پروژه در زمان مقرر امضا می شود. دراین قراردادی در مورد ساخت و ساز، تامین مصالح ساختمانی، پروژه هایی مانند محوطه سازی، نوسازی، بازسازی، ساخت برج و غیره صحبت می کنند.

محدوده فعالیت پیمانکاری گروه معماری آرسس کجاست؟2021-12-17T15:47:37+03:30
وظایف یک پیمانکار در پروژه ساخت؟2021-12-17T15:45:48+03:30

1- تهیه نقشه های مختلف ساختمانی.
2- گرفتن مجوزهای لازم جهت شروع پروژه.
3- دستیابی به مواد و ماشین آلات دیگر.
4- تعیین کارگران.
5- برآورد سایر هزینه ها.

راه های دسترسی به کردان از کجاست؟2021-02-12T16:09:30+03:30

برای رفتن به کردان ، به سمت بزرگراه کرج-قزوین حرکت کرده و با 20 کیلومتری منطقه وارد منطقه کردان شوید. ادامه دهید تا به این منطقه برسید.

کردان کجاست ؟2021-02-12T15:56:15+03:30

روستای کردان یکی از مناطق بسیار زیبا و خوش آب و هوای استان البرز می باشد که در غرب استان تهران قرار گرفته است

چگونه ویلای استخردار در کردان با قیمت مناسب پیدا کنیم؟2021-02-12T15:55:44+03:30

در صفحه مخصوص اجاره ویلا  به این شهر ویلاهای استخردار کردان را با قیمت مناسب ببینید و انتخاب کنید.

پرطرفدارترین ویلاهای استخردار در کردان کدامند؟2021-02-12T15:53:19+03:30

ویلا های دارای استخر شنای داخلی و روباز در کردان و ویلاهای استخر مجلل و مبله در کردان از محبوب ترین ویلاهای دارای استخر در کردان و باغهای کردان برای انتخاب هستند.

برای اجاره روزانه ویلا در کردان چه مدارکی لازم است ؟2021-02-12T15:51:51+03:30

از آنجا که ویلا های کوردان به کلیه امکانات مجهز هستند ، ارائه حداقل یک سند هویت معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه ، هنگام جمع آوری کلید ضروری است. با این حال ، شما می توانید یک توافق جداگانه با میزبان داشته باشید.

رنج قیمتی اجاره ویلا در کردان چقدر است؟2021-02-12T15:50:51+03:30

اجاره روزانه ویلا در کردان و اطراف آن از شبی حداقل 200000 تومان تا 3 میلیون تومان در شب بستگی دارد که این امر بستگی به زمان رزرو ، محل ، منطقه و امکانات مانند استخر سرپوشیده دارد.

ویلا کردان چه امکاناتی دارد؟2021-02-12T15:49:03+03:30

کلیه ویلاهای کردان با توجه به نرخ اجاره روزانه از امکانات متفاوتی برخوردار هستند که می توان از آنها به عنوان استخر روباز یا سرپوشیده ، میزهای هندبال و بیلیارد ، آلاچیق با باربیکیو و … نام برد.

چه فصلی برای سفر به کردان بهتر است؟2021-02-12T15:47:42+03:30

کردان یک منطقه تابستانی است ، بنابراین تابستان بهترین زمان برای سفر و اقامت در کردان است. اگر می خواهید در زمستان به کردان سفر کنید ، با اجاره ویلا استخر در Kordan Resort ، بدون شک خاطرات فوق العاده ای از سرمای هوا در کردان ایجاد خواهید کرد.

برای اجاره ویلا استخردار کردان چه باید کرد؟2021-02-12T15:46:39+03:30

یک ویلا لوکس استخردار  همیشه راهی برای اجاره ویلا در کردان است.برای رزرو بهترین ویلا در کردان ، تنها یک تماس با کارشناسان ما فاصله دارید.

بهترین زمان برای اجاره ویلا در کردان کدام است؟2021-02-12T15:45:15+03:30
به دلیل تقاضای زیاد برای اجاره ویلا در Kordan ، ما همیشه پیشنهاد می کنیم بهترین محل اقامت در کردان را یک هفته قبل از تاریخ سفر رزرو کنید.
بهترین اجاره ویلا ارزان در کردان کدام است؟2021-02-12T15:44:29+03:30

قیمت اجاره ویلا روزانه در کردان در روزهای عادی هفته به کمترین میزان خود می رسد ، که در آخر هفته ها و روزهای خاص مانند تعطیلات چند روزه افزایش می یابد.

Go to Top